torsdag 22 december 2011

Julstress?

Känner du fortfarande avsaknad av julstämning? Jag har lite fått in det nu. Tänkte använda förmiddagen till att baka en saffranskaka eller varför inte en saffranspannkaka?

Tänkte tipsa om lite julrecept så här i sista minuten

Pickipicki tipsar om Sista minuten sill i tre olika smaskiga inläggningar

Hon har även blandat en färgsprakande vintersallad med mandel och apelsin

Vegetariskt på julbordet? Inga problem, Vegankrubb visar hur.

Aladdin i alla ära men vore det inte lite mer spännande med en lyxig juldessert

Brödbakare med lite extra tid över, titta hit


På bloggen Söta Saker hittar du minst ett julrecept per dag. Dom här saffranssnittarna bakade jag förra året och jag blev inte besviken. Alls.

Saffran, jag älskar dig.

Köpeglögg går inte nåågonstans att jämföra med hemgjord. Jag tycker du ska testa denna, med smak av vanilj saffran & clementin

God jul







1 kommentar: